...and still counting...

write me a message on my post-it

Saturday 18 November 2006

18th November..a historic day


18th November.... Allah telah menciptakan aku dengan sepenuh kasih sayangNya untuk mengenali dunia yang fana ini.Sesungguhnya aku redha dengan segala dugaan yang Kau berikan.Jadikanlah aku seseorang yang sentiasa bersyukur di atas segala nikmatMu dan juga rezekiMu yang dilimpahkan dari arah yang tiada disangka-sangka.Jauhilah aku daripada menjadi manusia yang sombong dengan harta keduniaan.Berilah aku ketabahan bagi setiap ranjau yang perlu aku lalui.Kurniakan aku senyuman yang dapat menadah setiap titisan airmata yang jatuh ke bumi.Ampunilah dosa insan2 yang Kau fitrahkan menjadi ayah dan ibuku.Semoga di suatu masa, mereka dapat berbangga memiliki zuriat sepertiku...

No comments:

Know your past...