...and still counting...

write me a message on my post-it

Friday 8 February 2008

More stories....

tengok ah....bila dah mula update,...dah tak tau nak stop....ntah hape yg aku kalang kabut nak update pun tak tau la....tapi takpe...selagi semangat sedang membakar ni,...jangan di siram api nya....nanti kalau dah takde mood,...alamat arwah lagi laaa blog aku ni...

ok...ape nak cerita lagi eh.................................................................................................................................................................................................

hai...tadi semangat semacam... belum ape2 ..akal pun mula suram...actually,..sekarang ni aku tak bole tido...ni mesti si kopi-o kau2 yg aku buat and minum sendiri ni...by the way,...i takde pantang2...sebab tu tembam.. tadi buat kopi pasal kononnya nak minum dengan bercecahkan kuih baulu yang aku dapat dari sally...sambil tengok tv musim2 limau kopek ni,..konon nak go on a food binge la...last2 tak bole tido..padan muka aku... actually nak cerita2 lagi...tapi bila nak upload photos,..baru teringat its all in the D drive from my other laptop. Nak transfer macam malas...so lain kali aje la..

cakap pasal musim hari busat ni...boring ah...aku tak gi mana2...nak jalan pun tk bole lama2...maklum,..perut baru 'touch up'..jalan lama sikit,...gerenti lepak...sekarang sensitip sikit ah...perut aku dah tak macam dulu...dah tak rugged..hehe....sekarang ni,..salah makan sikit - sakit,..salah stretch sikit - sakit...fed up...obat yg lebih....macam makan kapur barus...iye la...nak baik, tapi tanak makan obat...camna nak baik eh?..bukan TAKUT makan obat...MALAS...aku ni eh...rasanya...tak pernah makan obat sendiri tau...mesti kena ada orang paksa..berdiri kat depan muka, bawakkan obat & air...baru telan...kalau tak...jgn harap..pasal ape?...bukan manja.. tak kuasa la....percaya la cakap hamba ni...dats why aku dapat title SUPER DEGIL...memang extreme,..memang power...tapi itu lah hakikatnya...aku rasa,..kalau aku makan obat sendiri...bukan look independent tau...rasa kental!...i know u all tak setuju with this statement ...but that is exactly what i feel...strange?...well THAT'S me!...hehe

No comments:

Know your past...